TV-aksjonen tjuvstarter i Andøy

Bli med og lag oppmerksomhet rundt aksjonen, og årets viktige sak Barnekreftforeningens familiehus!

I år tjuvstarter vi TV-aksjonen med besøk fra aksjonsteamet 7. og 8.september, i forbindelse med aksjonens 50-årsjubileum.

NRKs TV-aksjon har vært arrangert hver høst siden i 1974 og regnes som verdens største dugnad. Selve aksjonsdagen er 20.oktober, og inntektene går til Barnekreftforeningen.

Vi håper du vil være med å lage oppmerksomhet rundt saken i Andøy!

Program Andenes 7.september

På Andøymuseet blir det arrangert et uoffisiuelt Hålogalandsmesterskap i minigolf for alle aldre, i tillegg til ulike kulturinnslag.

Program Risøyhamn 8.september

Det blir salg av kaffe og vafler på Risøyhamn Bygdetun til inntekt for årets sak. Om det er fint vær blir det også hoppeslott og åpent museum.

Arrangementet er støttet av AH-gruppen, Andenes Vel, Risøyhamn Vel og Andøy Lyd. Det arrangeres av TK81, Andøy Kommune, Museum Nord og NRK TV-aksjonen.

Les mer om arrangementet her!